Предприятие «Пектораль» оказывает следующие услуги: независимая оценка имущества и имущественных прав; составление бизнес-планов и инвестиционных проектов; землеустроительные, землеоценочные и геодезические работы; купля/продажа, аренда недвижимости; онлайн-проекты: онлайн-оценка, консультации онлайн.

Консалтинговое предприятие «Пектораль» – 20 лет безупречной работы!

Консалтинговое предприятие "Пектораль" представляет новый проект - "Онлайн оценка": определение рыночной стоимости всех видов имущества в режиме оnline.

На нашем сайте: landmarket.com.ua Вы можете в кратчайшие сроки определить реальную рыночную стоимость Вашего имущества на текущую дату.

Сервис онлайн-оценки позволяет получить независимую экспертную оценку имущества не выходя из дома или офиса.

Расчеты по онлайн оценке полностью бесплатны.

Онлайн оценка земли Онлайн оценка
недвижимости
Онлайн оценка авто
Онлайн оценка, другое

Бюро технической инвентаризации частное предприятие «Пектораль - Ленд», предоставляет физическим и юридическим лицам услуги по технической инвентаризации объектов недвижимого имущества.

БТИ ЧП «Пектораль - Ленд» имеет все необходимые документы, дающие право проводить профессиональную деятельность в сфере технической инвентаризации объектов недвижимого имущества на всей территории Украины.

PDF Печать E-mail
Автор: Поляновский   
07.09.2020 20:37

 

 

Податки при купівлі-продажу нерухомості в Україні в 2020 році

Придбати квартиру в наш час не просто, тому необхідно ретельно прорахувати всі пов’язані з цим процесом витрати. На жаль, покупці іноді забувають, або не цілком усвідомлюють, що до основного платежу також додадуться податки та збори. Те ж саме відноситься і до продавців нерухомості. Найчастіше вони не враховують, що виторг від угоди буде зменшений через податки. Розглянемо докладніше, які податки при купівлі та продажу нерухомості повинні платити українці.

Які податки та збори необхідно сплатити при купівлі нерухомості?

В першу чергу, необхідно пам’ятати, що укладення договору купівлі-продажу нерухомості відповідно до законодавства України обкладається не тільки податками, а й митом. При цьому деякі категорії громадян звільняються від ряду платежів. Але про це ми поговоримо трохи пізніше.

Отже, купівля заповітних квадратних метрів оформляється у нотаріуса. Покупець офіційно отримує право на своє нове житло тільки після того, як нотаріус внесе інформацію про угоду до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Водночас до нового власника переходить обов’язок сплати податку.

  • Послуги нотаріуса доведеться сплатити обов’язково. Тут є можливість заощадити трохи грошей, звернувшись не до приватного, а до державного нотаріуса за місцем знаходження майна або реєстрації однієї зі сторін. Але в цьому випадку потрібно розуміти, що звертаючись до приватного нотаріуса, ви заощаджуєте час. Саме час, витрачений на операцію і її реєстрацію, частіше стає вирішальним фактором при виборі нотаріуса.Вибір нотаріуса ніяк не впливає на розмір податків на продаж нерухомості і інші платежі.

  • Після здійснення угоди купівлі-продажу нерухомості покупець зобов’язаний сплатити збір до Пенсійного фонду в розмірі 1% від вартості об’єкта угоди. Після цього він подає документи, що підтверджують цю операцію, нотаріусу. На їх підставі нотаріус заносить відомості в електронний Держреєстр. Вартість реєстрації залежить від терміновості оформлення угоди.

  • Крім цього, оплачується 1% держмита за нотаріальне посвідчення операції з нерухомістю. У теорії, це оплата послуг нотаріуса згідно з спеціальним декретом Кабінету міністрів України «Про державне мито», проте в реальності є додатковим обов’язковим платежем. Ну і оплачуються власне нотаріальні послуги (оформлення договору і реєстрація права власності) за прейскурантом фахівця.

Ці платежі – держмито і нотаріальні послуги – покупець і продавець ділять між собою, оскільки угода має двосторонній характер. Хоча трапляється, що за домовленістю ці витрати бере на себе одна зі сторін.

Податки при продажу нерухомості: зобов’язання продавця

Продавець квартири (або іншої нерухомості) несе такі витрати:

1. Державне мито

Розмір Держмита для продавця встановлений в розмірі 1% від вартості нерухомого майна, зазначеного в договорі купівлі-продажу.

2. Військовий збір

З недавніх часів закон передбачає цей додатковий обов’язковий збір для громадян України, що продають житлову нерухомість, що закріплено в «Перехідних положеннях Податкового Кодексу України». Військовий збір складає 1,5% від вартості продаваної власності.

Без пред’явлення документів, що підтверджують оплату цих зборів, нотаріус не зможе засвідчити договір купівлі-продажу.

3. Податок на доходи фізичних осіб

(ПДФО) від продажу нерухомого майна.

Особливістю цього податку є те, що розмір і необхідність оплачувати його залежить від декількох факторів:

  • Типу проданого майна 

  • Кількості угод, проведених за рік 

  • Чи є продавець резидентом України

У 2020 році в другому читанні був прийнятий законопроект № 1210 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податків, усунення технічних і логічних неузгодженостей в податковому законодавстві».

Як змінився податок при продажу будинку або квартири в зв’язку з останніми змінами?

Раніше якщо платник податків здійснив протягом звітного року більше однієї угоди, то його дохід від подальших прибутків обкладався ПДФО в розмірі 5% від вартості нерухомості, зазначеної в договорі.

Тепер за третю та наступні угоди доведеться заплатити податок 18% + 1,5% військового збору.

Податок на доходи фізичних осіб від продажу нерухомого майна не оплачується в наступних випадках:

  • Угода купівлі-продажу є єдиною в звітному році

  • Термін володіння відчуженим майном більше не важливий

Тож, якщо продавець володів продаваної нерухомістю більше ніж три роки, і ця угода – перша за рік, то він не зобов’язаний сплачувати ПДФО. При цьому враховується звітний рік, а не календарний, тобто з 1 січня по 31 грудня. Правило поширюється на всі види житлової нерухомості (квартири або їх частини, кімнати, житлові будинки, садові та дачні будинки, земельні ділянки).

У разі, якщо однією зі сторін угоди з продажу нерухомості є приватний підприємець або підприємство, то прибутковий податок повинен бути сплачений юридичною особою.

Податок при продажу квартири в Україні для нерезидентів

Нерезиденти можуть купити нерухомість в Україні або отримати її в спадок, і внадалі вільно нею розпоряджатися.

Згідно ст. 172 Податкового Кодексу України, нерезидент України може продати нерухомість без сплати прибуткового податку, якщо об’єкт угоди дістався йому в спадок.

В іншому правила при продажу нерухомості для нерезидентів не відрізняються від правил, встановлених для українців:

  • Продаж була першою за календарний рік
  • Продавець володів майном більше за 3 роки

За інших умов продавцеві-нерезиденту доведеться сплатити

  1. Мито в розмірі 1% суми угоди
  2. Військовий збір 1,5%
  3. Прибутковий податок в розмірі 18% від вартості майна за договором.

Хто не платить податки при продажу квартири?

Законодавством передбачені пільги при продажу та купівлі нерухомості для певних категорій громадян.

Від сплати державного мита звільняються:

  • Інваліди Великої Вітчизняної війни та сім’ї військових, зниклих безвісти
  • Інваліди 1-2 груп
  • Ліквідатори аварії на ЧАЕС

Друга сторона угоди з купівлі-продажу нерухомості від сплати держмита не звільняється, якщо тільки не відноситься до перерахованих вище категорій.

Обов’язковий платіж 1% суми угоди до Пенсійного фонду не повинні платити:

  • Особи, що купують квартиру або інше житло вперше

  • Особи, що перебувають на квартирному обліку

Однак фактично нотаріуси не погоджуються завірити договір без надання покупцем документів про сплату цього збору. Така ситуація обумовлена ​​тим, що в Україні не існує єдиної інформаційної бази, що дозволяє перевірити факт першої покупки житла. Повернути вже сплачену до бюджету суму можна через звернення до адміністративного суду.

Повторимо ще раз, коли не сплачується податок на доходи фізичних осіб від продажу нерухомого майна:

  • Угода купівлі-продажу була єдиною у звітному році
  • Продавець володів відчуженим майном більше за 3 роки

Вартість реєстрації купленої нерухомості

Як було описано вище, право власності на нерухомість потрібно зареєструвати. Розмір адміністративних зборів за внесення до Державного реєстру залежить від терміновості переоформлення. Порядок реєстрації права власності на куплену нерухомість визначено постановою Кабінету міністрів України № 1127 та Законом України № 51 «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень»:

  • Оплата за державну реєстрацію права власності стягується в розмірі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних громадян.

  • Процедура реєстрації буде здійснена протягом 5 днів з дня внесення заяви до Держреєстру.

Щоб оформити угоду швидше, доведеться доплатити:

  • За оформлення протягом 2 робочих днів – у розмірі 1 мінімальної заробітної плати (3723 грн)
  • Протягом 1 робочого дня – 2 мінімальних заробітних плат (7446 грн)
  • В протягом 2 годин – 5 мінімальних заробітних плат (18615 грн)

 

ДЖЕРЕЛО

••••••••••••••••••••••••••••••••

Додатково повідомляємо, що на базі Асоціації західноукраїнських забудовників розпочала роботу юридична консультація, що БЕЗКОШТОВНО надає відповідну правову допомогу та інформацію загального характеру, необхідну потенційним покупцям квартир. Таку консультацію Ви можете отримати, заповнивши заявку за  посиланням:  ЗАПИТАТИ У ЮРИСТА     або завітавши до нас в офіс, попередньо домовившись про зручну для Вас дату та годину за тел. 097-399-46-43.

Також Ви можете отримувати всі новини про діяльність нашої Асоціації та цікаву інформацію у сфері будівництва, приєднавшись до нашої сторінки у соціальній мережі Facebook за посиланням https://goo.gl/SpzutJ


 
 
PDF Печать E-mail
Автор: Поляновский   
23.08.2020 12:13

 Шановні колеги!

Враховуючи деякі окремі прикрі невідповідності та неоднозначність трактування в офіційних інформаційних джерелах, що таку інформацію публікують,
ІКЦ УТО має намір додатково повідомити всіх зацікавлених колег про те, що,
починаючи з березня 2020 року і до кінця поточного року,
всі курси з підвищення кваліфікації за всіма спеціалізаціями МФ та ЦМК проводяться нами виключно в дистанційній формі.
Зважаючи на складну епідемічну ситуацію, рішення про дозвіл на проведення підвищення кваліфікації дистанційно через платформу ZOOM для всіх навчальних центрів було прийнято Фондом державного майна України для всіх навчальних центрів та доведено листом № 19-59-11510 від 12.06.2020 року.
Тому пропонуємо Вам долучитись до дистанційного підвищення кваліфікації та навчатись у найкращих спеціалістів в галузі оцінки в зручний для Вас час, без необхідності виїзду за межі вашого місцезнаходження, за лояльними цінами на навчання.
Будемо раді надати консультації та відповісти на всі запитання за телефоном: (044) 501 27 76.
Чекаємо на дистанційних курсах з підвищення кваліфікації згідно графіку, опублікованому на сайті ФДМУ та УТО!
 
PDF Печать E-mail
Автор: Поляновский   
27.06.2020 19:47

 У Верховній Раді народні депутати Дмитро Наталуха, Максим Дирдін, Степан Кубів та інші зареєстрували законопроект № 3618 «Про рієлтерську діяльність в Україні». «Законопроект розроблений з метою запровадження єдиної державної політики у сфері регулювання рієлтерської діяльності в Україні, захисту прав і інтересів фахівців у сфері рієлтерської діяльності, суб’єктів рієлтерської діяльності та споживачів рієлтерських послуг», - йдеться у пояснювальній записці.

Що пропонується законопроектом

Законопроектом пропонується запровадити єдину державну політику у сфері регулювання рієлтерської діяльності в Україні. Зокрема, документом визначається статус брокера (рієлтера) як атестованого фахівця у сфері рієлтерської діяльності, який склав кваліфікаційний іспит з позитивним результатом, має діюче (не зупинене, не припинене) кваліфікаційне свідоцтво брокера з нерухомості, відомості про якого включені до Єдиного реєстру фізичних осіб, юридичних осіб та професійних об’єднань у сфері рієлтерської діяльності та перебуває з суб’єктом рієлтерської діяльності у трудових відносинах або здійснює рієлтерську діяльність як суб’єкт рієлтерської діяльності;

Також встновлюється, що статус брокера може набути особа, яка:

  1. Має повну загальну середню освіту та досягла 18 років.
  2. Володіє державною мовою.
  3. Відповідає вимогам до якості надання рієлтерських послуг, встановленим відповідно до цього Закону.
  4. Пройшла професійну підготовку відповідно до цього Закону.
  5. Склала кваліфікаційний іспит з позитивним результатом.

Законопроект забороняє займатися рієлтерською діяльністю фізичній особі, яка не отримала кваліфікаційне свідоцтво фахівця у сфері рієлтерської діяльності, або якщо дію такого свідоцтва зупинено чи припинено, або відомості про яку відсутні в Єдиному реєстрі у сфері рієлтерської діяльності.

Штрафи за рієлторську діяльність без свідоцтв

Провадження рієлтерської діяльності, надання рієлтерських послуг, їх елементів особою без одержання кваліфікаційного свідоцтва брокера та/або сертифіката суб’єкта рієлтерської діяльності пропонується карати штрафом від 8500 до 17 000 грн.

За повторне порушення протягом року пропонується штрафувати від 17000 до 34000 грн., з конфіскацією грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення.

 Види рієлтерської діяльності

Законопроект пропонує встановити, що видами рієлтерської діяльності є надання рієлтерських послуг, до яких відносяться:

 1) посередницькі послуги з купівлі, продажу, найму (оренди), позички нерухомого майна, а також здійснення інших операцій з нерухомістю, пов’язаних з набуттям, зміною, припиненням речових прав на нерухоме майно, в тому числі шляхом публічних пропозицій;

2) інформаційні, консультаційні, аналітичні, моніторингові та інші послуги, що пов’язані з набуттям, зміною, припиненням речових прав на нерухоме майно;

3) послуги агентів умовного депонування;

4) послуги, пов’язані з проведенням прилюдних торгів;

5) інші посередницькі послуги з нерухомим майном, результатом яких стає вчинення дій, спрямованих на набуття, зміну, припинення речових прав на нерухоме майно.

 Слід зазначити, що документом встановлюється заборона працювати на  підставі трудового договору у суб’єкта рієлтерської діяльності та одночасно провадити індивідуальну рієлтерську діяльність як суб’єкту рієлтерської діяльності. Невиконання зазначеної вимоги є підставою для дисциплінарного стягнення у вигляді припинення дії кваліфікаційного свідоцтва брокера.

 Атестація суб’єктів рієлтерської діяльності

 Окрім цього, законопроект визначає порядок здобуття кваліфікації фахівцями у сфері рієлтерської діяльності.

 Зазначається, що особа, яка виявила намір отримати кваліфікацію брокера, проходить професійну підготовку. Професійна підготовка брокерів здійснюється акредитованими закладами з професійної підготовки відповідно до програм професійної підготовки та підвищення кваліфікації.

 Законопроектом встановлюється, що атестація у сфері рієлтерської діяльності – це процедура з перевірки і підтвердження рівня професійних знань (кваліфікації) брокерів з нерухомості, що передбачає первинну кваліфікацію (атестацію) з наступним періодичним підтвердженням кваліфікації (переатестацією) у встановленому згідно з цим Законом порядку.

 Атестація з присвоєнням відповідної кваліфікації та видачею кваліфікаційного свідоцтва брокера здійснюється Кваліфікаційно-сертифікаційною комісією після того, як особа пройшла професійну підготовку та склала кваліфікаційний іспит з позитивним результатом.

 Стосовно особи, яка склала кваліфікаційний іспит з позитивним результатом, Кваліфікаційно-сертифікаційна комісія ухвалює рішення про видачу кваліфікаційного свідоцтва.

 Зазначимо, що особа, яка склала кваліфікаційний іспит з негативним результатом, може бути допущена до складення такого іспиту повторно не раніше ніж через шість місяців.

 Сертифікація суб’єктів рієлтерської діяльності

 Також законопроектом запроваджується процедура, у ході якої визначається відповідність особи вимогам щодо надання рієлтерських послуг та провадження рієлтерської діяльності – сертифікація суб’єктів рієлтерської діяльності.

 Відповідно до документу сертифікація суб'єктів рієлтерської діяльності також буде здійснюватися Кваліфікаційно-сертифікаційною комісією. Особа, яка виявила намір стати суб'єктом рієлтерської діяльності та відповідає вимогам, встановленим цим законопроектом та Національними положеннями, іншими актами, прийнятими на виконання цього Закону, має право звернутися до Кваліфікаційно-сертифікаційної комісії із заявою про допуск до проведення сертифікації.

 Порядок допуску до проведення сертифікації встановлюється у Положенні про сертифікацію суб’єктів рієлтерської діяльності, що затверджується Радою суспільного нагляду у сфері рієлтерської діяльності (далі – Положення про сертифікацію).

 Зазначимо, що Кваліфікаційно-сертифікаційна комісія буде перевіряти відповідність особи вимогам, встановленим відповідно до цього Законопроекту  та Національних положень, інших актів, прийнятих на виконання цього Закону.

 Стосовно особи, яка пройшла сертифікацію з позитивним результатом, Кваліфікаційно-сертифікаційна комісія ухвалює рішення про видачу сертифіката суб'єкта рієлтерської діяльності.

 Запровадження Єдиної інформаційної бази даних

 З метою забезпечення прозорості, достовірності та доступу до інформації та послуг у сфері рієлтерської діяльності, накопичення, обробки, систематизації та пошуку відомостей про об’єкти нерухомості, формування єдиної інформаційної бази даних про об’єкти нерухомості та операції з ними законопроектом передбачається запровадження Єдиної інформаційної бази даних, що містить у своєму складі бази даних, інформаційні ресурси та сервіси.

 В документі встановлюється, що власником, адміністратором та держателем Єдиної інформаційної бази даних є Національна федерація фахівців у сфері рієлтерської діяльності. Єдина інформаційна база даних є публічною та підтримується в актуальному стані у мережі Інтернет. Користування Єдиною інформаційною базою даних буде вільним та здійснюватись з дотриманням вимог Конституції України та вимог, встановлених цим законопроектом та Законом України «Про захист персональних даних».

 Окрім цього запроваджується Єдиний реєстр фізичних осіб, юридичних осіб та професійних об’єднань у сфері рієлтерської діяльності (реєстр) - це єдина інформаційно-телекомунікаційна система у складі баз даних та сервісів, що забезпечують можливість збирання, накопичення, обробки, захисту, обліку та надання інформації в електронному вигляді стосовно фізичних осіб, юридичних осіб та професійних об’єднань у сфері рієлтерської діяльності. Відповідно до документу реєстр  буде публічним і підтримуватись в актуальному стані у мережі Інтернет.

Права споживачів рієлтерських послуг

Документ також пропонує встановити, що споживачі рієлтерських послуг мають право:

1) вільно обирати суб'єкта рієлтерської діяльності;

2) одержувати від суб'єкта рієлтерської діяльності інформацію про виконання умов рієлтерського договору;

3) вимагати розірвання рієлтерського договору у разі невиконання суб'єктом рієлтерської діяльності його умов;

4) вимагати відшкодування шкоди, заподіяної розірванням рієлтерського договору з вини суб'єкта рієлтерської діяльності;

5) одержувати від суб'єкта рієлтерської діяльності інформацію щодо операцій з нерухомим майном;

6) вільно отримувати доступ через Інтернет до інформації, оприлюдненої в Реєстрі та Єдиній інформаційній базі даних.

 Автори пишуть, що  прийняття законопроекту створить умови для детінізації сфери надання рієлтерських послуг, встановить прозорі умови діяльності фахівців у сфері рієлтерської діяльності, забезпечить належний захист прав та охоронюваних законом інтересів споживачів рієлтерських послуг, призведе до збільшення надходжень до Державного бюджету України, сприятиме якісному наданню послуг у сфері рієлтерської діяльності та належному проведенню операцій з нерухомим майном, та дозволить сформувати Єдину інформаційну базу даних про   об’єкти   нерухомості,   що   забезпечить   систематизацію та швидкий пошук  перевіреної інформації про нерухоме майно (юридичної, технічної, цінової тощо), надасть можливість користуватися зручними сервісами при проведенні операцій з об’єктами нерухомості.

 
PDF Печать E-mail
Автор: Поляновский   
27.06.2020 14:56
ГЕТЬМАНЦЕВ "ОСЧАСТЛИВИЛ" ВСЕХ ВЛАДЕЛЬЦЕВ НЕДВИЖИМОСТИ ДОП. НАЛОГОМ В ВИДЕ РИЭЛТЕРСКОГО СБОРА..
"Таким образом, после вступления в силу закона, владелец квартиры, земельного участка или дома, не сможет заключить соглашение об отчуждении своего имущества или передачи его в аренду без обращения к риэлтору",  говорит адвокат компании DreamDim Юрий Брикайло...
Есть 5 вещей, которые я хотел бы сказатьпо поводу нового закона:
1. Это искусственное ограничение КОНСТИТУЦИОННОГО ПРАВА каждого  из нас свободно распоряжаться законно принадлежащей нам недвижимостью.
2. Это по-факту введение еще одного незаконного налога. Если отец сыну или сосед соседу хочет продать свой дом -- то им не нужен риэлтор для этой сделки. Только нотариус и госрегистратор. По-сути еще один незаконный побор вот и все...
3. Это лишение права на профессию: чтобы быть брокеров всех обяжут учиться в каких-то школах и покупать лицензии. -- слетим еще на несколько позиций вниз в международных рейтингах по легкости ведения бизнеса.
4. В принципе, все мы прекрасно понимаем чего добивается латентный социалист Гетьманцев -- того же что и все социалисты в мире: усилить контроль за теневыми доходами граждан что сдают свою недвижимость в аренду.
Именно с этой целью "лицензированных риэлторов" УЖЕ ОБЯЗАЛИ СТУЧАТЬ НА СВОИХ КЛИЕНТОВ -- даже о вашем "намерении" посмотреть / подыскать какую-то недвижимость они обязаны докладывать налоговой под угрозой лишения лицензии и штрафа.
5. Попытки государства "залезть" в личную жизнь и кошелек своих граждан, создать какие-то регламенты и построить парвила где их создала сама жизнь и невидимая рука рынка без вмешательства чиновников  -- в 21 веке выглядят смешно.
Интересно как он собирается "усадить за парту" и "обложить доп поборами" риэлторское приложение на Apple Store?
Он был бы просто смешон, если бы не был так опасен.
Для бизнес-климата в стране...
 
ФГИ начал борьбу за реальную оценку стоимости имущества PDF Печать E-mail
13.06.2016 13:33
ФГИ сегодня не имеет необходимых полномочий для контроля работы субъектов оценочной деятельности, что приводит к осуществлению на рынке некачественных оценок, во время которых сознательно занижается стоимость объектов оценки, и в результате мы имеем снижение поступлений налогов в госбюджет. Фонд государственного имущества решил предпринять меры для усиления борьбы со злоупотреблениями на рынке оценки имущества для целей налогообложения. В случае принятия соответствующих изменений в постановление Кабмина Фонд получит полномочия контроля над субъектами оценки и будет предпринимать все меры, чтобы в отчетах об оценке отражалась реальная стоимость объектов оценки. Как говорится в сообщении на веб-сайте Фонда, обнародованном 26 мая, ФГИ сегодня не имеет необходимых полномочий для контроля работы субъектов оценочной деятельности, что приводит к осуществлению на рынке некачественных оценок, во время которых сознательно занижается стоимость объектов оценки, и в результате мы имеем снижение поступлений налогов в госбюджет. "Все чаще в Фонд как регулятор оценки имущества обращаются физический и юридические лица с запросами и жалобами на практическую деятельность субъектов оценочной деятельности, которые осуществляют оценку для целей налогообложения", — говорится в сообщении Фонда. В связи с этим ФГИ совместно с обществом оценщиков разработал изменения в постановление Кабинета Министров Украины №358 от 21 августа 2014 года "Некоторые вопросы реализации положений Налогового кодекса Украины относительно оценки имущества", которые позволят Фонду получить полномочия контроля над субъектами оценки. Так, ФГИ в случае принятия документа сможет осуществлять мониторинг процесса ценообразования на объекты оценки на основании информации из Единой базы данных отчетов об оценке. При этом Фонд по результатам мониторинга сможет вытребовать у оценщиков сомнительные отчеты об оценке с целью их рецензирования. Эти действия возможны будут при поступлении соответствующих запросов или жалоб от лица, использующего оценку имущества и ее результаты для принятия решений, в том числе и по требованию заказчиков оценки имущества, органов государственной власти, судебных органов и др. Также ФГИ сможет обеспечивать рецензирование отчетов об оценке объектов для случаев, предусмотренных Налоговым кодексом Украины и использовать рычаги влияния на деятельность субъектов оценочной деятельности в случае наличия негативных выводов рецензентов об отчетах оценки. "Указанные меры будут стимулировать субъектов оценочной деятельности добросовестно и качественно выполнять требования национальных стандартов и других нормативно-правовых актов по вопросам оценки имущества и имущественных прав и отражать в отчетах об оценке реальную стоимость объектов оценки", — резюмирует ФГИ. По данным Фонда, на сегодняшний день он предоставил доступ к Единой базе данных отчетов об оценке примерно 2,8 тысячам субъектам оценочном деятельности, которые сообщили о своем намерении осуществлять оценку именно для целей налогообложения. Напоминаем, что действующий в настоящее время Налоговый кодекс Украины предусматривает случаи определения оценочной стоимости имущества, в том числе и во время налогообложения дохода, полученного налогоплательщиком — физическим лицом во время осуществления операции по продаже (обмену) недвижимого и движимого имущества.    
 
Отмена постановления № 231 («налоговая» оценка). PDF Печать E-mail
16.10.2014 13:33

Отмена скандального постановления № 231. В конце Августа 2014г. произошло знаменательное событие – кабинет министров отменил постановление № 231, «Некоторые вопросы проведения оценки для целей налогообложения» и порядок «проведения оценки для целей налогообложения», которые действовали с 1 февраля 2014г., напомним, данное постановление фактически монополизировали оценочную деятельность, сосредоточив в «одних руках» оценку для заключения сделок купли-продажи физлицами, с соответствующими производными – завышенные цены, неадекватные сроки, не отвечающая реалиям стоимость. Было принято Постановление № 358 от 21.08.2014г., в соответствии с которым было восстановлено и адекватное регулирование рынка оценки в Украине.

Хронология событий:

 
Судебный процесс "Оценщики против Кабмина" PDF Печать E-mail
20.05.2013 17:07
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Нарушения конституционных прав человека в Украине стали насколько тривиальным и широким явлением, что обычные украинские граждане не успевают и, к сожалению, зачастую и не имеют сил массово реагировать на очередное проявление таких вопиющих нарушений. Тем не менее, очередное «покращення», инициированное Кабинетом Министров Украины, в случае его реализации однозначно затронет – и достаточно скоро – всех, кто еще имеет в этом государстве какую-то недвижимость (как известно, средний и низший класс в этом смысле защищен наименее, в отличите от «избранников общества», декларирующих в лучшем случае однокомнатные хрущевки и автомобильные прицепы времен развитого социализма).

Характер и подача «нововведений» таковы, что с ними уже столкнулись субъекты оценочной деятельности. Постановление Кабинета Министров №231 от 04.03.2013 года фактически лишает работы десять тысяч реально работающих на рынке оценщиков, предоставляя право осуществлять деятельность в этой сфере неким «специалистам», которых по сей день (а сегодня, 17 мая, исполнился уже месяц с начала действия Постановления) никто в глаза не видел. Не вдаваясь в нюансы Постановления, коротко можно лишь констатировать, что уровень юридической грамотности его подготовки и реализованной процедуры принятия ничтожен и, строго говоря, носит антигосударственный характер. Постановление полностью противоречит как здравому смыслу (хотя этот довод, возможно, и наивен для нашей страны), так и официальной позиции Гаранта Конституции, его администрации, а заодно и мнению Департаментов специальной экспертизы и юридического обеспечения того же Кабинета Министров. Кроме того, Постановление представляет собой на сегодняшний день типичный образчик того, как Кабинет Министров своими решениями пытается радикально изменить цели и содержание нормативного документа более высокого юридического уровня – Закона! Свои доводы и аргументы в необходимости таких постановлений нашей стране представители Кабинета Министров Украины смогут озвучить на судебном заседании, инициированном независимыми оценщиками, которое состоится в 14.00 22 мая в Окружном административном суде г.Киева (ул.Крещатик, 10, каб.203). Что ж, у Фемиды есть все возможности показать, чего стоит сегодня гражданская позиция украинского интеллигента, не пожелавшего мириться с произволом и наглостью государственного уровня.

08.07.2013 - СУД "ОЦЕНЩИКИ ПРОТИВ КАБМИНА"
ЧИТАТЬ ПРОДОЛЖЕНИЕ

19.07.2013 - Постановление суда с отказом в удовлетворении иска
оценочного сообщества к КМУ
ЧИТАТЬ ПРОДОЛЖЕНИЕ

Обсуждение в facebook.

 
Внимание! Независимая оценка под угрозой уничтожения! PDF Печать E-mail
25.04.2013 16:35
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Постановление КМУ № 231; проект закона Украины «о внесении изменений по вопросам оценки имущества»; реакция СМИ. Рынок оценки пытаются полностью монополизировать

  • • 10 апреля было опубликовано Постановление КМУ №231 от от 4 марта 2013 г., «Некоторые вопросы проведения оценки для целей налогообложения» и утвержден Порядок «проведения оценки для целей налогообложения». Скачать постановление №231.
  • • 23 апреля был подан проект закона Украины «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины по вопросам оценки имущества, имущественных прав и профессиональной оценочной деятельности в Украине». Скачать проект Закона Украины.

Читать статьи по данной тематике:

 
Второй Всеукраинский съезд оценщиков, 12 сентября 2012 года PDF Печать E-mail
17.08.2012 19:05

Детальная информация находится в разделе "Новости и события в сфере оценки".

 
До уваги! Підприємців, оціночної спільноти та громадян України! PDF Печать E-mail
11.07.2012 12:15

Підприємці, оціночна спільното та громадяни України!

Нещодавно була здійснена чергова спроба монополізувати ринок оціночних послуг, увівши до законодавства поняття «оцінки для цілей оподаткування» та зобов’язавши її проводити фактично усіх громадян України для цілей оподаткування доходу від операцій з нерухомістю. 

Подробнее...
 
Срочно! Обращение ко всем оценщикам от УТО

09.07.2012

 
Новости и события в сфере оценки

Июнь 2012

 
Пресс - конференция "Отмена скандальных приказов ФГИУ об оценке недвижимости": полный отчет Печать E-mail
20.06.2012 12:13

Видеорепортаж

Смотреть

Фоторепортаж

Смотреть

Отчет по пресс-конференции jurliga.ligazakon.ua

Читать

Отчет по пресс-конференции press.liga.net

Читать

 

 
Пресс-конференция на тему: «Рейдерский захват профессии оценщик»; как это было: Видеорепортажи, интервью, статьи в прессе Печать E-mail
14.06.2012 12:29

 

 


Мы в социальных сетях

Оплата услуг

Новости, Украина